نوع – مهربان اخبار همبرگر همبرگر استفاده

نوع – مهربان: اخبار همبرگر همبرگر استفاده اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل ما نباشیم، دو هفته هم دوام نمی‌آورید / ترامپ به یک پادشاه عرب

شبکه سی. ان. ان به نقل از یک منبع آگاه نوشته ترامپ به یکی از پادشاهان عرب گفته در نبود حمایت آمریکا، این رژیم‌ها دوام نمی‌آورند.

ما نباشیم، دو هفته هم دوام نمی‌آورید / ترامپ به یک پادشاه عرب

ترامپ به یک پادشاه عرب: ما نباشیم، دو هفته هم دوام نمی آورید

عبارات مهم : سوریه

شبکه سی. ان. ان به نقل از یک منبع آگاه نوشته ترامپ به یکی از پادشاهان عرب گفته در نبود حمایت آمریکا، این رژیم ها دوام نمی آورند.

به گزارش فارس، شبکه «سی. ان. ان» روز پنج شنبه در گزارشی راجع به جلسه شورای امنیت ملی آمریکا که این هفته جهت تصمیم گیری راجع به آینده حضور نظامی آمریکا در سوریه برگزار شد، نوشت «دونالد ترامپ» مدیر جمهور آمریکا مصر است که کشورهای عربی دستکم بخشی از هزینه حضور نظامی آمریکا را تقبل کنند.

ما نباشیم، دو هفته هم دوام نمی‌آورید / ترامپ به یک پادشاه عرب

بنا بر این گزارش، ترامپ حمایت متحدان آمریکا از حضور نظامی این کشور در آسیای غربی را «ناکافی» می داند و «در محافل شخصی هم بارها بر این توصیه تأکید و از کشورهای حاشیه خلیج [فارس] مانند عربستان سعودی و امارات متحده عربی به علت عدم ارائه منابع کافی جهت مبارزه با داعش گلایه کرده است.»

به نوشته سی. ان. ان، ترامپ در صحبت با دوستانش گفته است که اگر آمریکا منطقه را ترک کند، پادشاهی های ثروتمند این منطقه باید «جت های شخصی و زندگی های اشرافی شان» را کنار بگذارند.

شبکه سی. ان. ان به نقل از یک منبع آگاه نوشته ترامپ به یکی از پادشاهان عرب گفته در نبود حمایت آمریکا، این رژیم‌ها دوام نمی‌آورند.

یک منبع آگاه از قول ترامپ به این شبکه گفته که او در دیدار با پادشاه یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، گفته است: «بدون ما دو هفته هم دوام نمی آورید. کارتان تمام می شود. آن وقت باید با هواپیماهای عادی مسافربری پرواز کنید.»

رئیس جمهور آمریکا در نشست این هفته شورای امنیت ملی این کشور ابراز خوش بینی کرده که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پول بیشتری جهت «بازگرداندن ثبات به سوریه» هزینه کنند. یکی از این کشورها عربستان سعودی است که به نوشته سی. ان. ان قرار است ۴ میلیارد دلار جهت این کار هزینه کند. با این وجود، مقام های حاضر در نشست گفته اند نمی دانند منبع و علت این خوش بینی ترامپ چیست.

ترامپ که هفته پیش گفت اعتقاد است نظامیان آمریکا باید به سرعت سوریه را ترک کنند، روز سه شنبه گفت این کشور در صورتی به حضور در سوریه ادامه می دهد که عربستان هزینه این کار را بپردازد. گفته می شود ترامپ در نشست شورای امنیت ملی با ماندن کوتاه مدت نظامیان این کشور در سوریه موافقت کرده، ولی گفته مأموریت این نظامیان نباید از «شکست دادن با داعش» فراتر رود.

ما نباشیم، دو هفته هم دوام نمی‌آورید / ترامپ به یک پادشاه عرب

رئیس جمهور آمریکا ماه گذشته در جریان دیدار با «محمد بن سلمان» ولی عهد عربستان سعودی هم با نمایش نموداری از خریدهای نظامی عربستان از آمریکا، به ولی عهد سعودی گفت «این پول ها که جهت شما چیزی نیست. [خریدهایتان را] بیشترش کنید.» یک مقام سعودی بعدا به رسانه های آمریکایی گفت بن سلمان از این واکنش‌ها ترامپ «احساس حقارت» کرده و از او رنجیده است.

واژه های کلیدی: سوریه | آمریکا | عربستان | رئیس جمهور | دونالد ترامپ | کشورهای عربی | عربستان سعودی | رسانه های آمریکا


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار