نوع – مهربان اخبار همبرگر همبرگر استفاده

نوع – مهربان: اخبار همبرگر همبرگر استفاده اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده/ عده‌ای ن

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به موقعیت سیاسی کشور عزیزمان ایران در منطقه افزود: بعضی قدرت‌های بزرگ و کشورهای منطقه متحد شده‌اند که به کشور عزیزمان ایران آسیب ب

در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده/ عده‌ای ن

جهانگیری:در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده/عده ای نان خود را در باقی ماندن اختلافات می بینند

عبارات مهم : ایران

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به موقعیت سیاسی کشور عزیزمان ایران در منطقه افزود: بعضی قدرت های بزرگ و کشورهای منطقه متحد شده است اند که به کشور عزیزمان ایران آسیب برسانند. در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده است هست، شرایط کشور بسیار حساس هست. یک لحظه تصمیم و فکر اشتباه آینده مردم را عوض کردن خواهد داد.

به گزارش ایلنا ؛ اسحاق جهانگیری (معاون اول مدیر جمهور) در جلسه شورای عالی استان ها با اشاره به پرسشها ارزی کشور گفت: آیا فکر می کنید پرسشها و پرسشها ارزی همه ریشه اقتصادی دارد؟ ما در سال ۹۶ نزدیک به ۹۴ میلیارد تومان به خاطر صادرات وارد داشتیم و حداکثر نیاز ما جهت واردات ۵۴ میلیارد تومان هست. از سوی دیگر خدمات هم بین ۲۵ تا ۳۵ میلیارد دلار هزینه می برد. در نتیجه بین ۱۸ تا بیست میلیارد دلار درآمد اضافه داریم که باید به ذخایر ارزی اضافه شود.

وی ادامه داد: باتوجه به این آمار باید بگوییم که بخشی از اتفاقات در زمینه ارز سیاسی هست، نه اینکه کسی مداخله کرده تا قیمت زیاد کردن یابد بلکه به این معنا که بعضی مردم را دلواپس آینده کرده و همین باعث می شود مردم حس کنند جهت اطمینان باید ارز خریده و جهت اطمینان در منزل نگه دارند. همین نگرانی در مردم باعث شده است با خرید ارز در خارج از کشور ملک خریداری کنند درحالی که فقط با اجازه آن کشور می توانند وارد ملک خود شوند. ولی همین امر برایشان اطمینان ایجاد می کند.

در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده/ عده‌ای ن

وی با بیان این مطلب که مسئله ارزی کشور راهکار راحت ای دارد و آن زیاد کردن اعتماد عمومی هست، گفت: با زیاد کردن اعتماد مردم دیگر کسی به فکر خرید ارز نمی افتد.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به موقعیت سیاسی کشور عزیزمان ایران در منطقه افزود: بعضی قدرت های بزرگ و کشورهای منطقه متحد شده است اند که به کشور عزیزمان ایران آسیب برسانند. در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده است هست، شرایط کشور بسیار حساس هست. یک لحظه تصمیم و فکر اشتباه آینده مردم را عوض کردن خواهد داد، به همین علت نیازمند تفاهم، انسجام و همبستگی هستیم.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به موقعیت سیاسی کشور عزیزمان ایران در منطقه افزود: بعضی قدرت‌های بزرگ و کشورهای منطقه متحد شده‌اند که به کشور عزیزمان ایران آسیب ب

جهانگیری ادامه داد: ولیعهد جوان آل سعود در همه جای دنیا می چرخد و علیه کشور عزیزمان ایران فضاسازی می کند. البته آنها کوچک تر از این هستند که کاری انجام دهند. امروز بعضی جریانات تندرو در امریکا و غرب به همراه منافقین و بعضی کشورهای منطقه می خواهند به ما آسیب برسانند.

وی با بیان اینکه کشور با چالش های جدی روبه روست و با نقطه مطلوب فاصله داریم، ادامه داد: حق مردم کشور عزیزمان ایران است که یک کشور توسعه یافته داشته باشند ولی در داخل کشور در زمینه پرسشها سیاسی اختلافی وجود دارد و یک عده نان خود را در این می بینند که این اختلافات باقی بماند.

معاون اول مدیر جمهور در ادامه با تاکید بر زیاد کردن اعتماد عمومی بر ثبات بازار ارز گفت: بعد از انتخابات و بعد از توافقات ژنو شاهد بودیم که قیمت ارز کمی پایین آمد و با زیاد کردن اطمینان، مردم به این نتیجه رسیدند که دیگر نیازی به نگهداری ارز ندارند. من از شش ماه گذشته مدام در محافل متفاوت می گویم اگر دلسوز مردم، جامعه، جمهوری اسلامی و انقلاب هستید با هم گفت وگو کرده و امید مردم به جامعه را زیاد کردن دهید با گفت وگو می توان بخش عمده ای از چالش ها را از فهرست پرسشها کشور از بین بردن کرد و این امر نیاز به گفت وگو دارد.

در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده/ عده‌ای ن

وی ادامه داد: نباید به فهرست چالش های کشور که در حال حاضر آب، صندوق های بازنشستگی و بیکاری در صدر آن هستند، مسئله جدیدی اضافه شود و با زیاد کردن امید و سرمایه اجتماعی می توانیم به آسانی این فهرست را کم کردن دهیم.

معاون اول ریاست جمهوری در ادامه به استعفای شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرده و فزود: اگر نجفی نمی خواست استعفا دهد هیچکس نمی توانست او را وادار به استعفا کند. بعضی می گویند نجفی به علت فشارها استعفا داد ولی همه مدیران تحت فشار هستند. نجفی به واقع خودش از سمت شهرداری کناره گیری کرد و علت آن کسالت و بیماری جدیدش بود.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به موقعیت سیاسی کشور عزیزمان ایران در منطقه افزود: بعضی قدرت‌های بزرگ و کشورهای منطقه متحد شده‌اند که به کشور عزیزمان ایران آسیب ب

جهانگیری افزود: از شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران درخواست می کنم سریعتر جهت تهران، شهردار گزینش کنند. شهردار نیرومند که دولت بتواند از او حمایت کرده و با او همکاری کند.

معاون اول در ادامه درخصوص سپنتا نیکنام (منتخب شورای شهر یزد) که مانع از حضور او در جلسات شورا شده است اند، افزود: موضع دولت در قبال پرونده سپتنا نیکنام روشن است و کسی حق ندارد به رای مردم یزد بی احترامی کند.

در بعضی کشورهای غربی جهت آسیب به کشور عزیزمان ایران اتاق فکر ایجاد شده/ عده‌ای ن

جهانگیری با اشاره به اینکه بارها به جلسات شورای عالی استان ها دعوت شده است ولی تاکنون نتوانسته در آن حضور یابد، علت آمدن خود را مرتضی الویری (رئیس شورای عالی استان ها) عنوان کرده و گفت: ما هشت سال در مجلس زیر یک سقف باهم همکاری کردیم. ایشان دستور دادند و ما هم قبول کردیم در این جلسه شرکت کنیم.

وی ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث افزود: پیامبر اسلام، پیامبر دوستی و رحمت بودند و رسالت بزرگی را برعهده داشتند و به فضل الهی و به عنوان یکی از افراد پیشرو معروف هستند ولی متاسفانه در گوشه و کنار منطقه به اسم اسلام و پیامبر اتفاقاتی می افتد که با پیامبر اسلام هیچ سنخیتی ندارد. باید تلاش کنیم صورت واقعی اسلام که انسان ها را دوست دارد را به دنیا نشان دهیم و نگذاریم صورت خشن به جای اسلام مطرح شود.

جهانگیری در ادامه به سالگرد تاسیس شوراهای شهر، استان و شهر اشاره کرده و افزود: هنگامی که آقای خاتمی تصمیم گرفت انتخابات شورا را برگزار کند بعضی گفتند آیا اختیار دولت را کم کردن داده و به نهادی می دهید که دولت روی آنها نظارت ندارد ولی تاسیس شوراها یکی از ارکان مجموعه قانون اساسی بود که باید اجرا می شد و برگزاری انتخابات شوراها و تاسیس آنها برکات بسیار زیادی داشت که بی تردید این برکات زیاد هم خواهد شد.

جهانگیری، شورا را مهمترین سازوکار تحقق حضور مردم در قدرت و نماد مردم سالاری دانسته و افزود: شورا مرکز تمرین دموکراسی است و موجب می شود مردم احساس کنند در اداره امور همکاری و دخالت دارند. بعضی فکر می کنند اینکه ما بعضی از امور را به جمعی واگذار کنیم موجب بروز اختلاف می شود ولی نباید فراموش کنیم که این هشتاد میلیون نفر همه مثل هم فکر نکرده و همه مثل هم نمی اندیشند. مردم دارای سلایق متفاوت بوده و با ایجاد شوراها همه حس می کنند در اداره کشور همکاری دارند. به همین جهت نباید از گفت وگو هراس داشته باشیم.

معاون اول مدیر جمهور در ادامه گفت وگو را رسین به راه حل یکسان دانسته و افزود: بسیاری از مشکلاتی که در کشور همچنان باقی است به علت گفت وگو نکردن و وحشت از گفت وگو است و با گفت وگوی میان مسئولان می توان بسیاری از پرسشها باقی مانده را حل کرد. شورا تکیه گاه مردم است و باعث می شود مردم حس کنند در مدیریت نقش دارند.

وی ادامه داد: هنگامی که که شورا موفق باشد مردم، نظام و دولت خوشحال خواهند بود و همین امر اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را زیاد کردن می دهد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه امروز کشور نیازمند اعتماد و سرمایه اجتماعی هست، افزود: موفقیت شورا به معنای موفقیت دولت، نظام و مردم است و به همین جهت تلاش می کنیم شوراها با موفقیت کار خود را انجام دهند چراکه با زیاد کردن اعتماد افق جدیدی به روی مردم باز شده است و امید به آینده زیاد کردن می یابد.

وی ادامه داد: موفقیت همه نظام های سیاسی ارتباط مستقیمی با سرمایه اجتماعی دارد. در حال حاضر درست است که کشور با پرسشها عدیده ای روبروست ولی ظرفیت ها فراوان بوده و داشتن امید به آ ینده راز و رمز جهت پیشبرد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی هست. باید همه نهادها و ارگان ها باهم متحد شده است و به این ترتیب می توانیم از پرسشها عبور کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | اعتماد | جهانگیری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار