نوع – مهربان اخبار همبرگر همبرگر استفاده

نوع – مهربان: اخبار همبرگر همبرگر استفاده اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مرغ آقای گل یک پا دارد ، فاصله قلبی برانکو و طارمی

به گزارش خبرآنلاین؛ صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی راجع به آخرین شرایط مهاجم پرسپولیس خبری ندارد و آنطور که او گفته، طارمی از روز یکشنبه تا به حال جلساتی را شخصا

مرغ آقای گل یک پا دارد ، فاصله قلبی برانکو و طارمی

فاصله قلبی برانکو و طارمی/ مرغ آقای گل یک پا دارد

عبارات مهم : جدایی

مهدی طارمی سکوتش را شکست و از رفتنش از پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی راجع به آخرین شرایط مهاجم پرسپولیس خبری ندارد و آنطور که او گفته، طارمی از روز یکشنبه تا به حال جلساتی را شخصا با طاهری برگزار کرده که البته بی نتیجه بوده هست. بعد از تلاش های بی نتیجه ابراهیمی و طارمی از آخرهای خرداد جهت جدایی این بازیکن از پرسپولیس و حضور در اروپا طبق جلسه روز یکشنبه کلوب با وکیل طارمی قرار بر این شده است بود که مهاجم پرسپولیس با توجه به قراردادی که جهت فصل پیش رو با کلوب دارد از روز سه شنبه در تمرینات حضور پیدا کند و جدایی اش را منتفی بداند.

مرغ آقای گل یک پا دارد ، فاصله قلبی برانکو و طارمی

اما طارمی شخصا این نتیجه گیری از جلسه را نپذیرفته و با کنار کشیدن ابراهیمی از ادامه ماجرا، خودش شخصا به برگزاری جلسات با طاهری ادامه داده تا روند جدایی اش را پیگیری کند. جلسات روزهای بعد از یکشنبه هم نتیجه ای نداشته و هنوز کلوب اصرار به اجرای بند به بند قرارداد رسمی با طارمی دارد. قراردادی که طبق آن از روز سه شنبه جهت طارمی در تمرینات غیبت ثبت شده است و او باید طبق آیین نامه انضباطی کلوب تنبیه شود.

حالا پرسپولیس بدون طارمی به اوکراین رفته و گویا برانکو هم دیگر علاقه ای به اضافه شدن آقای گل فصل قبل به ترکیب یک دست تیم اش ندارد. او منشا را جذب کرده و رفتارهای طارمی به همان اندازه ای جهت او غریب و غیرقابل تحمل است که رفتارهای فصل گذشته رامین رضاییان. مکالمات اخیر برانکو نشان می دهد میل به اش به دوام طارمی کم کردن پیدا کرده و احتمالا دیوار اعتماد فروریخته شده است بین سرمربی و آقای گل دوباره به شکل اولیه برنمی گردد. طارمی هم راه را در یک چیز می بیند. جدایی و حضور در اروپا.

به گزارش خبرآنلاین؛ صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی راجع به آخرین شرایط مهاجم پرسپولیس خبری ندارد و آنطور که او گفته، طارمی از روز یکشنبه تا به حال جلساتی را شخصا

واژه های کلیدی: جدایی | برانکو | پرسپولیس | مهدی طارمی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار